Oblíbené seriály (10)
Zoufalé manželky (2004)
Podľa mňa nepochybne najlepší seriál, aký kedy vznikol.
Pasadena (2001)
Dana Delany je tu najlepšou postavou zo všetkých. Svojou chladnosťou a schopnosťou predstierať čokoľvek z nej robí klenot tohoto seriálu. Seriál chytí za srdce, ale po čase začne strácať na grádoch, i keď koniec je prekuknuteľný, aj tak človeka prekvapí. Milujem zlé konce, a práve preto jeden z mojich obľúbených seriálov, a Dana Delany jednou z mojich najobľúbenejších seriálových herečiek.
Sabrina - mladá čarodějnice (1996)
Toto je seriál môjho detstva. Viem, že je to nič moc, ale proste ho mám rád a hotovo.
Tudorovci (2007)
Božský Meyers... pohľad na jeho rozzúrenú tvár ma nechával v nemom úžase. Ináč zbaviť sa ženy, zobrať si druhú, tú tiež vymeniť atď., spôsobom a la Henry VIII. nie je zlý nápad, ale predsa len treba byť kráľom Anglicka. Vždy som sa zaujímal o rod Tudorovcov a som výsostne spokojný, že je to sfilmované na celkom kvalitnej úrovni, i keď zopár faktov im akosi ušlo. Jeden z mojich najobľúbenejších seriálov.
Panství Downton (2010)
Frasier (1993)
Po nociach sedieť pri televízore a sledovať doktora Frasiera, jeho brata a ostatných... Proste skvelá nočná zábava.
Simpsonovi (1989)
Originalita, humor, zábava - to sú Simpsonovci. Ešte stále ma pobavia, rozosmejú a privedú k lepšej nálade.
Rodina Addamsova (1964)
Jedno leto a markíza. Každé ráno som vstával okolo ôsmej len kvôli Addamsovcom. A tá čiernobiela im proste pasovala.
Cranford (2007)
Mám rád históriu a historické filmy. Ale Cranford je niečo iné. Tu nejde o veľdielo o slávnom kráľovi či kráľovnej, o hrdinstve či titanizme. Tu ide o prostý život a problémy s ním spojené. Ide o pohľad na život v tej a tej dobe. Dench je proste skvelá a všeobecne je to zahraté veľmi dobre. Pracne vypracované kulisy, bez akejkoľvek modernej techniky prikrášlený seriál.