Recenze (12)
Odplata (1999)
Super film, skvělá hudba. Napětí, zábava, sexy Mel Gibson :) Jen jsem občas nechápala, proč ani jedna strana neustoupí, mohlo tam být méně mrtvol a rozbitých věcí. Ale asi právě proto :D
Sněhurka a lovec (2012)
s těžkým srdcem uděluji 2 hvězdičky... za Charlize Theron ,Chrise Hernswortha a za efekty. Jinak mi tenhle výtvor přišel jako šílená slátanina všeho dohromady, nezaujal mou pozornost. Konec byl taky otřesný . Zřejmě bylo cílem donutit diváka přemýšlet o tom, jak to bylo se Sněhurkou dál, ale jak říkám, osud této hrdinky, v tomto filmu je mi ukradený. Navíc celý film byl zbytečně dlouhý
Jak se krade milión (1967)
Moc dobrý film. Ani jsem to nečekala, po zjištění, že vznikl 1967 ... Takovou párty, jaké se Hrušínský účastní, jsem nezažila zatím ani v roce 2013 ... Snímek na mě působil hodně nadčasově a odvážně. Osud hlavního hrdiny mě zaujal, byla jsem zvědavá až do konce, jak to všechno dopadne :)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
úžasný film, mám ho moc ráda :) efekty, vtip, herce ... jen ten konec je trochu moc sladký, víc než celá Wonkova továrna
Osvícení (1980)
Napětí od začátku do konce, skvělá hudba , scény, i herecké výkony.
Jméno růže (1986)
Skvělý film. Moc bych si přála jednou se dopracovat i ke knize...Eca moc obdivuju a po shlédnutí filmu ještě víc :) Jediný ,kdo mi tam trošku vadil, byl představitel Williamova pomocníka. Nemůže za to, ale není mi sympatický. A další věc, která se mi moc líbila : sama od sebe jsem si všimla chyby ve filmu :) určitě tam není jen jedna ale i tak je to pro mě pokrok :D
Nespoutaný Django (2012)
Christoph Waltz opět úžasný a jinak.... čekala jsem víc, když se o tom tolik mluvilo (mezi známými...) Každopádně to nebyl špatný film. Napětí bylo, příběh taky :) Dostali mě KKK a jejich diskuse o tom, zda nechat masky či nikoliv....:D A taky je to nejlepší western, co jsem kdy viděla :)
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Tenhle díl prostě miluju, všechny novodobé animáky se můžou jít vycpat. Má to barevnost, vtip, nápad... skvělý !
Ucho (1970)
parádní film se skvělou atmosférou, úžasné výkony herců, dojem na mě udělala i kamera :) nemám co vytknout. Film speciálně pro ty, kteří tvrdí, jak báječně se měli za komančů. ( Co se komunismu týče, zaujala mě obsluha na plese - člověk mimo obor...) Jo a ještě jsem zapoměla na scénář,taky přesně seděl
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Fajn komedie, která neurazí. Člověk se pobaví, když ji nebere moc vážně ;)