Recenze (440)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
1 je Hezká...vtipná...pohádková
Odpor (2008)
Jak uchránit a uživit stovky židů v lese a kruté zimě Běloruska.....to vědí bratři Bielski
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Japončíci mě úplně nechytli
Rychle a zběsile 2 (2003)
Akční odychovka...škoda že bez Vina Diesela
Gladiátor (2000)
Z generála otrokem...z otroka gladiátorem...gladiátorem která se postavil císaři...Top role Russela Crowea
Schindlerův seznam (1993)
Jiskra světla ve tmě války to byl Oskar Schindler...člen nacistické strany milován židy.
Mlčení jehňátek (1991)
Herecké výkony výborné...skvěle šílený doktor Lecter
Americký zločin (2007)
Zrůdné týrání, děs, hrůza...krutost s kterou Silvii ubližují je neskutečná.....jsem silná povaha ale tohle bylo moc i na mě...matku nechat shořet....jinak velmi poutavý film....jsem šokován že je podle skutečnosti.
Ti druzí (2001)
Mrazivé, temné, napínavé, překvapivé...skvělá Nicole Kidman...TOP mezi horory
Vítězové a poražení (1999)
Výborně zpracované, hvězdami nabité sportovní drama...skvělý Al Pacino s Foxxem.