Poslední recenze (21)
Něžné kuře (1978)
Annie Girardot v úžasné roli, kdy zvládá vše v pohybu. Krásná francie. Smích a napětí. Netušila jsem co uvidím, ale jsem ráda, že jsem to nepřepla.
Indian (2008) (pořad)
Kluci dělají pořad o hrách tak strašně dlouho a snaží se po celou dobu. Pokud srovnám recenzovanou hru od Indiana x Re-playe x New game + tak vždy pro mě vítězí Indian, jelikož tu hru ukážou s zhodnotí nejkomplexněji. Jde vidět, že recenzent hru pořádně hrál a my vidíme sestřich mnoha zajímavých částí hry - a ne jako u konkurence. Zároveň na svých webovkách vydávají neustále plno článků s novinkami. Kvůli menším sponzorům používají kulisy, nemají sice tak "nabušené" studio jako ty 2 zmíněné bandy, ale k čemu to, když mě v tomto pořadu stejně zajímají jen informace o hrách? To, že někomu osobnostně nesedí, to už je prostě neovlivnitelné.
Jak fungují drogy (2011) (seriál)
To co točili o trávě byla místy lež jako věž :D