Poslední recenze (24)
Vinnetou (2016) (seriál)
Nebyť tej príšernej frašky v podobe druhého dielu, išla by som s hodnotením vyššie. Knihy som nečítala, so starými filmami to odmietam porovnávať. Vo výsledku sú 1. a 3. diel slušným westernovým dobrodružstvom s presnými hercami, slušnou výpravou a prijateľným (aj keď miestami deravým) scenárom. Ako realistickejšie podanie príbehu nový Winnetou obstojí. Škoda toho parodického Tajomstva Strieborného jazera, to naozaj bolelo. A za tie neurčitky v indiánskej "slovenčine" by mali padať hlavy. Možno realistické, ale tiež istý spôsob, ako spraviť z Apačov komické figúrky.
Lovec: Zimní válka (2016)
Z avizovaného prequelu je nakoniec sequel, ktorého kompletný dej vykecal už trailer. Zamrzí hlavne násilné vyškrtnutie Snehulienky a predvídateľný dej. Napriek tomu je to fajn fantasy jednohubka s krásnou výpravou a kostýmami, pri ktorej čas v kine rýchlo utečie.
Con Man (2015) (seriál)
Nakoniec dvíham na štyri za plejádu (nielen) whedonovských hercov, za geekovský humor, za Firefly na druhú a za reklamu na holandský bordel. Len Mindy Sterling by nemusela byť taká otravná.