Recenze (222)
Láska na první pohled (2023)
Vypadalo to do půlky vážně nadějně. Ale nakonec ten skvělý nápad zazdili. Škoda.
Řekni to psem (2022)
Jak to muze mit tak malo procent? Naprosto skvela legrace. :) Pro vsechny pejskare i nepejskare. :)
Upíří deníky - Večeře (2011) (epizoda)
Ortoklasí mýdlo je nejvíc. 😂
Mezi živly (2023)
Dokonalý animák. Pro děti i dospělé.
Upíří deníky - Katerina (2010) (epizoda)
Bonnie začíná být super.
Upíří deníky - Den oslav (2010) (epizoda)
Až na tu Bonnie. Ta mi pije nehorázně krev.
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Je boží zjistit vztahy hrdinů z oblíbené hry. Za mě must have animák. :)
Rychle a zběsile 10 (2023)
Prostě Rychle a zběsile. Nedovedu si bez dalších dílů představit život. :)
Bez kalhot: Poslední tanec (2023)
Nostalgie, super herci, ale to je tak všechno. :)
Avatar: The Way of Water (2022)
Lepší než jednička. Skvělá práce.