Recenze (5)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Ze 84% zatial hodnotenie??? Asi som si film pomylil... Davam 2 hviezeldicky slabich 30%.
Pařba na třetí (2013)
Davam mozno aj po ovplivneni doterajsich percent 3 hviezdicky z tazkym srdcom, nebit zaverecnych scen s plastikami prrrs davam 2. Zhas oproti predchadzajucim 2 castiam.
Kouř (1990)
Dávam dve hviezdičky, no nebyť scény v disco clube s pesničkou Je to fajn fajnový dávam odpad. Pozrel by som ten film ešte raz ale jedine dofajčený ako boli všetky osoby v tomto muzikály.
Griffinovi (1999) (seriál)
Pán Grifin s inteligemciou nedozretého egreša :-D Tie nápady ako by pochádzali z turbo škôl, najlepší kreslený seriál všetkých dôb pre mňa 5* -200% :-)
Ip Man: Zrození legendy (2010)
Našťastie bola toto tretia časť a vďaka tomu aj hodnotenie 3* - 60% žial predchádzajúce časti famózne, no sledovať po 1 a 2jke ako je Ip Man horší nepolahodilo môjmu očku :-(