Recenze (76)
Lost Highway (1997)
Výborný film, ktorý sa na prvýkrát asi nedá dokonale pochopiť. Treba byť pozorný od začiatku, inak hrozí, že sa Vám bude zdať snímka chaotická. Mimochodom, soundtrack je luxusný ;)
Lhář, lhář (1997)
Brilantný Jim Carrey v nápaditej, peknej a zábavnej komédii.
Pozor na Harryho (1997)
Môj historicky prvý Woody. Dojem na mňa neurobil, pocity zmätočné. Ak ste ani vy ešte nevideli žiadny jeho film, zvoľte radšej nejaký iný, tento by Vás totiž mohol od jeho ostatnej, dúfam, že lepšej, produkcie odradiť.
Poslední zůstává (1996)
Jasná kópia A Fistful of Dollars, akurát oveľa slabšie. Totižto Hill nie je Leone, Cooker nie je Morricone a ani Willis sa nevyrovnal Eastwoodovi.
Čas zabíjet (1996)
Základom úspechu je samozrejme výborná Grishamova kniha. Herci sa skvele zmocnili svojich úloh a celý film dobre, a čo je dôležité nie nudne, ukočíroval Schumacher.
Apollo 13 (1995)
Američania vďaka filmovému priemyslu dokážu dokonale zviditeľniť svoje historické míľniky. Apollo 13 je toho ukážkovým dôkazom. Herci sú výborní, nominácie na Oscara v kategóriach VR sú oprávnené. Howard možno mohol emócie u diváka vybičovať ešte viac.
Timecop (1994)
Cestovanie v čase je poňaté veľmi nelogicky. Daniel Faraday (myslím toho zo seriálu Lost) by k tomu asi mal čo povedať, veď predsa: " whatever happened, happened". Napriek tomu je akcia celkom slušná a Timecop je jeden z tých lepších Van Dammeových filmov.
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Jeden z najlepších filmov Jackieho. Bitkárska choreografia v továrni je úžasná.
Firma (1993)
Niektoré knihy by nemali byť sfilmované. Pollack robil čo mohol ale tajomnosť a napätie Grishamovej predlohy sa mu nepodarilo dosiahnuť.
Nevinné tahy (1993)
Keby som nedal plné hodnotenie, nemohol by som sa na seba v zrkadle pozrieť : ). Josh Waitzkin ma pred siedmymi rokmi priviedol k šachu začo mu takto na diaľku ďakujem. Škoda, že sa na ne v dospelosti "vykašľal" a začal robiť jogu či čo.