Recenze (228)
Siegfried (2005)
Německé, středověké Scary Movie a stejně blbý, možná i víc.
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Tak tenhle díl se skutečně moc nepovedl. Příšerný český dabing, celkově bez nápadů a nevtipné, zbytečně natahované a Asterix je prostě jen jeden (Christian Clavier).
Babovřesky (2013)
Konečně sem se dokopal, abych se na tu naší slavnou komedii podíval. A výsledek? Dvě hodiny hororu. Tohle je snad nejdebilnější český film všech dob!!!!!! I Kouř bledne závistí.
Na cestě (2012)
Kristen Stewart ukáže svoje prsa závodní slepice. Tím končí výčet všech zajímavých věcí v téhle nudné hovadině.
Pot a krev (2013)
Tak tohle Bay asi tak trošku posral. Parta totálně vylízanejch, nasteroidovanejch maníků chce zbohatnout pomocí únosu a poserou co můžou. Člověku se ani nechce věřit, že je to natočeno podle skutečné události. Těch 130 minut naprosto stupidního humoru sem málem v kině nevydržel.
Machři 2 (2013)
Celkem nechápu vyloženě záporné hodnocení. To je to tu samej mimoň nebo intouš? Tohle je rozhodně nejvtipnější komedie co sem za hodně dlouhou dobu viděl. A přitom to neni klasická sračka jako Scary movie. A jestli tady někdo píše, že po půl hodině se neustále ptal o čem to vůbec je, tak je to naprostej kretén. A že sme se v jedničce vydali na výlet do přírody? Lidi (Fisek, stefi, suark), co ste to za idioty???
Šestej smysl (2012) (seriál)
Docela fajn seriál. Dalo by se říct, že si myslím pravý opak toho, co tu vyplivnul Rominator. S postavami se seznámíme dostatečně a poslední díl by rozhodně nemohl být první. Každý pochopí proč (až na Rominatora).
Barbar (2009)
Stručné shrnutí děje: nuda, nuda a nuda. Navíc hercům zapomněli dát texty.
Turnaj zabijáků (2009)
Naprostá chujovina. Angláni prostě neuměj dělat akční filmy. A kameraman by zasloužil vykastrovat. Díky neustálému pohybu kamery ze soubojů neni moc vidět.
Na život a na smrt (1998) (seriál)
To je snad ještě horší než Mortal Kombat II. Choreografie soubojů, kamera, střih, kulisy, herci...všechno špatně.