Recenze (267)
Aquaman (2018)
Pěkný příběh, zdařilé efekty, velmi dobře zvolená hudba, to je Aquman. Trochu humoru, nadsázky a sem tam trefné hlášky, to je Aquman. Dobře vybraní herci, ať už hodně známí, nebo méně známí, to je Aquman. I jemné upozornění, že si nemůžeme od přírody jenom brát, protože by nám to jednou mohla spočítat i to je Aquman. Tedy v kostce, vypnul jsem mozek a kochal se a to díky Aquamanovi.
Poslední loď - Oddanost (2018) (epizoda)
Takový divný konec, nekonec....
Mikrokosmos (1996)
Potichu a bez dechu sledovat tuto úchvatnou podívanou.
Karbon (2017)
A všichni dostali to, co si zasloužili. Bravurní thriller. Jen doufám, že hodnocení půjde nahoru.
Příběh služebnice - Ženská práce (2018) (epizoda)
Velmi vypjatý díl a opět to začíná být temné. Jediné světlo, je uzdravení malé Angely.
Agenti S.H.I.E.L.D. - Konec (2018) (epizoda)
Ach jo.....Tohle jsem na samotný závěr nečekal....
Agenti S.H.I.E.L.D. - Síla gravitace (2018) (epizoda)
Teda Talbote ty seš hajzl, styď se!
Avengers: Infinity War (2018)
Skutečně propracované, epické, nabité dějem i postavami, které si nepřekáží a každá má svoje místo. Doplněno skvělou hudbou. Opravdový zážitek. A myslím, že se k tomu budu i rád vracet. A navíc hodně otevřený konec, kdo bude žít a kdo ne......
Útěk do divočiny (2007)
Zajímavý snímek, nicméně občas bych souhlasil s počínáním, ale občas taky ne, Já osobně bych takhle nevegetoval. Jsem hold jiného naturelu. Nicméně přírodu a toulky přírodou mám moc rád. Ovšem zase se rád vracím do civilizace. Ovšem hudba je naprosto bezchybná a proto i ta čtvrtá *.
Belmondo (2015) (TV film)
Inu Bébel, je Bébel, co víc se dá napsat. Nebo se rozepsat na hodně dlouho. Proto jsem si přečetl raději knihu, mých 1000 životů. A vím, co jsem dřív nevěděl. Opravdu mistrovsky napsaná kniha, která se čte jedním dechem.