Poslední recenze (320)
Slzotvůrce (2024)
Second-hand embarrassment jako blazen.
Redeeming Love (2022)
Sledovala jsem to jen po ocku, protoze to se jinak ani nedalo. Ale panoramata dobry.
Mladá dáma (2024)
Elodie se nemusela brat tak vazne. Jinak jsem si to celkem uzila.