Recenze (54)
Raubíř Ralf (2012)
I really miss old games.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Nečekaně skvělý fantaskní svět, ohromující animák.
Vrásky (2011)
Skvěle přenesení pocity senilního dědy na diváka. Zmatenost, zoufalství, ale přesto krása.
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003)
Muzikál bez slov. Skvělý děj, skvělá hudba, skvělé ztvárnění hudby jedinečných Daft Punk. Hudební i filmové Sci-Fi.
Panika v městečku (2009)
Zvláštní, nečekané, naturalistická animace, výborně šílené nápady. Víc takových!
Moje rodina (2000) (seriál)
Sice velmi neoriginální téma rodiny, ale typicky po bristsku. 4*
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Pro ostatní: Nechápu proč hledáte nějakou intelektuální hloubku v pořadu tohoto typu. Pazderková je skvěle nesympatická, tlak na soutěžící i při relativní primitivnosti některých úkolů víc než dostačující a zábavný, no a o nic víc přece nejde, no ne?
Číslo 9 (2009)
Zvláštní výtvor. A ještě k tomu první režisérský celovečerní? No, 5*!
Delikatesy (1991)
Vizuálně geniální Jeunetův počin, ač náplní až decentně přespříliš experimentální. Každopádně ale ukazuje člověka v tísni a člověka zamilovaného v úplně jiném světle než jakýkoli jiný film. Zvláštní, ale skvěle brutální.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Hysteričtí nesympatičtí herci, roztřesená kamera (proč?), prostoduchý jednoduchý naprosto "klišézní" humor. Děkuji, nechci.