Recenze (21)
Bohemian Rhapsody (2018)
Nejlepší hudební film, co jsem viděla. Naprosto dokonalé po všech stránkách!
Zkažená mládež (2007)
Tento film se postaral o to, abych měla slušnou depresi a úzkost jak dlouho u žádného filmu ne, a taky věřím, že tyto pocity ve mně budou ještě nějakou dobu potom. Šikanu jsem zažívala na ZŠ, utíkala jsem ze školy, kdy mě skupina pár kluků chtěli zmlátit, plakala jsem a bylo to pro mě hrozné, to asi pochopí každý, kdo si tím prošel, ale nebylo to ani zdaleka tak extrémní jak v tomto filmu. Hodně silný, syrový, drsný a nezapomenutelný film.
Stranger Things - Kapitola devátá: Brána (2017) (epizoda)
Výborné zakončení, opravdu pecka! A teď následuje dlooouhé čekání, ach jo, proč?!
To (2017)
,,You'll float too''!
Válka o planetu opic (2017)
Slušné zakončení této trilogie. Na začátku jsem se nadechla a jak film plynul a tolik toho nabízel, vydechla jsem až na konci. Film utíká neskutečným tempem a i když je druhá polovina trošku vleklá, film neztrácí na své kvalitě. Vynikající výkony všech zúčastněných herců, dokonalé přírodní prostředí a za poslední roky nejlepší a nejzáživnější letní blockbuster. Film mě vtáhl do děje hned po pár úvodních minutách. Vřele doporučuji, moc dobré.
Muž jménem Ove (2015)
42. Letní filmová škola
Monsieur Chocolat (2016)
42. LFŠ
Aldabra: Byl jednou jeden ostrov (2014)
Konečně film, kde má 3D verze smysl. Moc krásné:)
Malý Pán (2015)
...A ta výstava na 41. LFŠ, krása, díky!
Ejzenštejn v Guanajuatu (2015)
41. LFŠ