Poslední recenze (61)
![plakát](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w80h113/files/images/film/posters/167/104/167104673_184c83.jpg)
Tár (2022)
Ačkoliv je to plný klišé, který pozná i hudební nula jako já, což je fakt trapný když je hlavní postava super dirigentka. Stejně jako je slabý, že to potřebovali artově roztáhnout, mít sterilizovanej design iteriérů a pak hned nepřiměřenej kontrast se zatopenym squatem. Stjeně jako finální přirovnání k toxickýmu krokodýlovi, co se tam sotva vejde - 20s na celou scénku. - Tak je to působivý. V halvních momentech se dodržel takt. Srdceryvný maily přejedou tak rychle plátnem, že vše nechají představivosti. Hříchy a zrady se dějí mimo plátno. Politika pomocí výrazů tváře. Chyba Lydie ani není v její morální pokleslosti - která je koneckonců ponechána v rozhodujícím místě s otazníkem, ale v její politicko mocenské nejapnosti - zaslepené aroganci. (možná je z emailů zřejmé, co se stalo, ale divák si je bez 'stop and play' nedokáže přečíst) Je sice otrava se na to koukat, ale zážitek skvělej.
![plakát](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w80h113/files/images/film/posters/166/909/166909836_f8f786.jpg)
Blízko (2022)
Hodně moc kýčovitý. Hudba říká jak se cítit. Úvodní štěstí je zobrazeno jak z reklamy na máslo. Kdyby někdo nepochopil, že se chlapec dá po přiznání zázračně dohromady, tak mu symbolicky sundají sádru z ruky a jde se projít do pole květin v zapadajícím slunci. Tak lehké je se naráz přenést přes tragédii již podstatně způsobil. škoda času. Je tam nicméně několik pozoruhodných scén - za všehcny třeba když hrdina odmítne hrát dětskou hru se svým kamarádem - odmítne věřit, že existují imaginární postavy se kterými si hráli. (to je tedy vzhledem k jejich věku již nemístné, ale pěkné je to stejně - i v tom je ale vidět, že se režisér snažil vymačkat dojetí za každou cenu)
![plakát](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w80h113/files/images/film/posters/166/422/166422795_94d9d2.jpg)
Hnízdečko (2022)
Úchvatně svobodné dílko - Otec (režisér) na zahradě postaví domeček a v reakci na hru svých dětí okolo domečku sestavuje scénky jež se pak dostanou do filmu.