Poslední recenze (7)
Gravitace (2013)
Strhující!!! Pro mě jednoznačně film roku.
V zajetí démonů (2013)
Moc povedený. Wan současný mistr hororu.
V/H/S/2 (2013)
U jedničky jsem se docela bál, ty videa jsou fakt divný....což mi u 2ojky chybělo. Je tam mnohem víc nadsázky než u předchozího dílu, takže jsem se spíš smál, ale to neva. DVOJKA MĚ NAOPAK OPROTI PRVNÍMU DÍLU BAVILA O TROCHU MÉNĚ.