Recenze (33)
Donnie Darko (2001)
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.. Film o "člověku", který přesně věděl, čím a kým je obklopen a vyrovnal se s tim tím nejlepšim možnym způsobem. 100%
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Po (naštěstí ne příliš zdlouhavém) otřesném úvodu alá "Jó, dostali jsme na tenhle film spoustu prachů, tak tady to máte!" se děj přesune do minulosti a X-Meni jsou opět takoví, jaký mají být. Inteligetně postupující děj, všechno má hlavu a patu, scénáristé nic zbytečně nekomplikují, což se s takovýmhle námětem přímo nabízí. Závěr rozhodně dojem nekazí. Magneto dominuje v obou časových rovinách. Jenom se pořád nemohu rozhodnout, jestli to James McAvoy hraje tak dobře, nebo tak špatně. Vůbec ne špatné, přesto stále o třídu horší než První třída. Ale i kdyby nic jinýho, tak kvůli scénám s rychlíkem Quicksilverem se na to určitě podívám v blízké době znovu. 85%
Rychlejší než smrt (1995)
"Shit, that was fast"
Jednorozený (1990)
Nejdepresivnější snímek všech dob.
Tetsuo (1989)
67 minut nepřetržitýho tupýho zírání na obrazovku. Ale jak se, doprčic, něco takovýho hodnotí??? .......Já nevim, mně už je teď všechno jedno.
Srbský film (2010)
Jedna hvězda za poctivě odvedenou práci. Lepší hodnocení mi má lidskost nedovolí...
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Jedním slovem - bezchybné! Propracovanější film někdo těžko kdy natočí. První LOTR je dokonale vyvážený po všech filmových stránkách, ale ta HUDBA ... hudba dělá Pána prstenů tím, co všichni tolik milujeme! 100%
Temný případ (2014) (seriál)
Má to náboj, má to atmosféru, má to spád, a neni to nic přehnanýho, prostě tak akorát! ... A Rust Cohle? Nejlepší serialová postava, co znám...tečka. "There is no such thing as forgiveness. People just have short memories." 90%
Zuřící býk (1980)
"I never went down Ray! You never got me down.." 90%
Magnolia (1999)
Tom Cruise nejlepším hercem na plátně? O náhody asi opravdu není nouze! 80%