Oblíbené filmy (10)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Jako Potterhead tenhle poslední díl zkrátka miluji. Zakončení celé 7 (8) dílné ságy tohoto neutichajícího fenoménu. Skvost.
50x a stále poprvé (2004)
Nejlepší komedie se Sendlerem a Drew Barrymore. Shlédnuto přibližně 50x...
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Spolu se třetím dílem Na konci světa tohle považuji za Deppův největší herecký úspěch. Neskutečné kostýmy, skvěle propracovaný děj, který nenudí ani po stém shlédnutí.
Návrat do budoucnosti (1985)
Jedna z nejlepších trilogií, kterou můžu vidět stále dokola. Zábavné, krásně zpracované fantasy. Ačkoliv druhý díl už není tak futuristický, jak měl být, tak jsem se i přesto náramně bavila.
Počátek (2010)
Po třetím shlédnutí mi konečně docvaklo vše do detailů .. Dokonalé herecké výkony tria Dicaprio+Levitt+Page .. Úžasné efekty po celou dobu filmu.. Děj byl zábavný i když občas natažený..Dokonalý závěr..Hans Zimmer opět zazářil s vynikající hudbou, která provázela skoro celým filmem..Už chápu proč je Nolan tak populární režisér.
Coco (2017)
Jeden z nejlepších animáků všech dob. Zajímavý, vtipný a současně smutný děj tuto "pohádku" posunuje úplně na jiný level, do nebeských výšin.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Jedna z nejlepších pohádek jaké kdy byly. Dojímavé,vtipné,hudba chytlavá..:)) .. Na tu továrnu zkrátka nikdy nezapomenu..5* zádná kritika,vše dokonalé,perfektní..Herecké výkony taktéž.Helena Bonham Carter a Johnny Depp opět pohromadě..Tim Burton se znovu překonal .))
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
První shlédnutí v kině (2016), poté jsem film několikrát znovu, na konec jsem četla i knihu. Skvělá Eva Green mě tady opravdu nadchla!
127 hodin (2010)
Jedno z nejlepších dramat jaké jsem za poslední týdny,měsíce viděla. !! Perfektní, dokolané!! Obdivuhodný výkon Jamese Franca. Perfektně zpracovaný příběh o týpkovi, který lozí po skalách v Utahu, ale stane se mu nehoda - spadne mu kámen na ruku, přiskřipne mu ji a nedá se s ním hnout. S 400ml vody, trochou jídla,baterkou,kapesním šuntským nožíčkem,lany a pár dalšíma "nepotřebnýma věcma" začíná pravý boj o přežití. Obdivuhodné, jak to vůbec dopadlo. 127 hodin je šíleně dlouhá doba na tyhle podmínky.Perfect!!
Mary a Max (2009)
To je už opravdu špatné když vás dojme k slzám i animovaná komedie..Naprosto úžasný příběh, kterému se nedá ale vůůůbec nic vytknout..Tolik fórků už jsem v jednom filmu dost dlouho neviděla..Animace odlišná od ostatních pohádek, ale skvělá!! 5*