Oblíbené seriály (9)
Simpsonovi (1989)
Doufám, že nikdy nepřijde den kdy budu moci říct "viděla jsem všechny díly Simsonů".
Městečko Twin Peaks (1990)
Teorie velkého třesku (2007)
Proste skvely serial na kterem vznika zavislost po 5ti minutach sledovani.
Hercule Poirot (1989)
Perníkový táta (2008)
ctyri hvezdicky za skvely vtipy, ctyri za skvelej scenar a pet za casting - 13 hvezdicek. Dala jsem kompletni 4 serie za 6 dni. Ted jsem to dokoukala a...TEN KONEC! Navic tvurci vedi kde prestat a napriklad na rozdil od Dextera nerozpatlavaji dobry namet na vynosnou brecku o nicem. Tohle proste musite videt! Jen takovy detail...prelozit Breaking Bad jako "Pernikovy tata" je uboha zhovadilost...velmi by me zajimalo, jaky chemicky prvek zacina na "Tá". Ten kdo to vymyslel bud serial nevidel a nebo je to idiot.
Kořeny (1977)
Dexter (2006)
První dva díly mě zas tak nechytly...také jsem čelila tlaku kamarádky, která o seriálu mluvila tak intenzivně, že se jí začalo přezdívat "Dexter". Od třetího dílu jsem však byla lapena, dnes ráno jsem dokoukala 11.díl první série a nedýchám. 4.serie je bezkonkurencne nejlepsi. Smerem k 6. to ale prestava fungovat a z Dextra se stava malo uveritelna nadlidska bytost, ktera cim dal snadneji unika z cim dal tim prisernejsich situaci. Nakonec tim nejlepsim zustava uvodni znelka, coz je smutne.