Recenze (26)
Narušitelé (2015)
Při sledování tohohle filmu jsem měl pocit dejavu.Stokrát okoukanej příběh,kterej už vážně nefunguje.hvězdu si zaslouží z důvodu,že se nejedná o duchy,kteří upozornujou hlavní hrdiny těchto filmů,jak je zvykem,ale vše to dělá labilní týpek....jinak nic moc
Nightlight (2015)
Myslim,že velmi zajimavě natočený FF z pohledy baterky.Děj filmu měl hlavu a patu,blikajicí baterka byla asi moc přehnaná ale nečekal jsem od toho nic a dostal jsem z toho filmu dobrej pocit.myslím že hodina a půl stojí obětovat a podívat se na tenhle kousek
Loď duchů (2002)
Jedna hvězdička za úvodní scénu.jinak zbytečná ztráta času..bez napětí,bez atmosféry...
You're Next (2011)
Typická vyvraždovačka plných kliše,trapné hudby.podle mýho názoru je tenhle horor zbytečný a nudný.ztráta času se na něj koukat.
Jackass: Děda Mizera (2013)
Knoxville je prostě boží.tady dokazuje že nemusí dělat žádný kaskaderský kousky a že stačí se převlíknout za starýho dědka s velkýma koulema a mít dobré keci.Pobavil jsem se u toho moc
Jackass 3 (2010)
V tomto filmu už nejsou žádný prasárny,spíš to jde do kaskaderských kousků a co vydrží.klobou dolů co oni vydrží
Jackass 2 (2006)
Co k tomu dodat??asi jen Jackass!!!!
Jackass: Film (2002)
Už od mala jsem ulítával na tyhle týpky z Jackassu a udělali mi radost tím,že natočili film...Jackass doopravdy vyváděj bláznoviny,nechutné věci ale jde vidět že to lidi bav a rády to sledují a já jsem jeden z nich
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
Ano jsou to kreténi,jsou to dementní hlavy,jsou nechutný,odporný,dělaj věci kterejby normální člověk neudělal ale je to sranda a mě to baví...MILUJI Jackass!!!!!!!
Vražedná minulost (2013)
Nápad dobrý,zpracování na bodu mrazu.chtěl jsem dát dvě hvězdičky,ale za ten konec,kterej pěkně zpackali dávám jen jednu hvězdičku a to jen za nápad.zbytečná ztráta času koukat na tenhle film