Recenze (1 059)
Vikingové (1999)
Mě tenhle film fakt vždycky neskutečně pobaví :) 75%
Sedm samurajů (1954)
spis 4 a 1/2 ale remake s Mcqueenem mi prisel zabavnejsi....na druhou stranu je to prvni japonskej film, ve kterym sem rozeznal jednu postavu od druhy a kerej me bavil i pres svoji dylku(207) a par zbytecnych scen ale zase mi tam chybelo vic bojovych scen protoze sem cekal ze uvidim poradny souboje s mecem....na druhou stranu, je jednodussi jak to delali oni a to jit ve dvaceti na jednoho.....kazdopadne mi tendle film nasadil brouka do hlavy a vyvolal ve me zajem o japonsky filmy
Směr jih - Pilot (1994) (epizoda)
prima serial na prazdninove vsedni dny...
Joey (2004) (seriál)
je to kapku ujety ale podle me skvele napsany a hodne ftipny...Joey holt neni zadnej mudrc ale ma neco do sebe .)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Legendární, co víc dodat. 90%
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Ale co. Nemůžu popřít, že jako mladší jsem to sledoval a vážně mě to bavilo. 70%
O.C. (2003) (seriál)
První dvě série mě slušně bavily a Seth je prostě frajer. 70%
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Překvapivě zábavné a na všední odpoledne těžká pohoda. 80%
Bazén (2005) (seriál)
jedna * za Jendu Dolanskyho...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
skoda slov....scenarista hadr a herci?? polovina bejvali rosnicky z novy a podobny posahany individua co si myslej ze hrani je sranda...hnus