Recenze (1 059)
Ulice (2005) (seriál)
sem raci dyz babka s mati cuci na todle nez na Esmeraldu....vic po nich chtit ani nemuzu .)
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
spousta ftipnych situaci a gagu v cele s napuchlym Smithem :D ale bylo tu i par dlouhych nudnych scen o tom jak tezky je zivot(viz. skoro mi umrela sestra :´-( .....nebo sladoucky konec kdy vsechno dopadne prave tak jak si to vsichni preji.....no ale za ten xicht a za to ze sem se parkrat od srdce zasmal tu 4tou * proste dam ;-)
Smrtonosná zbraň (1987)
Akční buddy komedie s opravdu vtipnými hláškami a skvělými akčními scénami se stala základem jedné, pro mě asi vůbec nejoblíbenější série, která kdy byla natočena. Koukat na to můžu stále znova při každé TV repríze. :) 95%
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
uz tu sice nefunguje spojeni mladyho rychlyho a vznetlivy poldy a starouse ale spis starouse a starouse ale i tak podava Gibson ve svym veku uctyhodnej vykon :) pravda, na prvni tri dily to nema ale to me nemuze odradit abych se znovu rad nepodival na svy oblibeny hrdiny
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
kdybych nebyl fanda hry tak by tenhle film nevybocoval od jinych mlaticek devadesatejch let...jako malymu mi to prislo jako super karate film...ted jako parodie ale i tak to ve me vyvolalo nostalgicky vzpominky :D
Nabít a zabít (2006)
Ten film mi připadal, jako by ho režisér spíchnul na koleni. Každopádně jsem se příjemně pobavil včetně ´´povedeného´´ závěru :) 75%
Taková normální holka (1999)
Na jednu stranu to je směšný, na druhou ale vlastně docela příjemný pokoukání se sympatickým obsazením. 60%
Demolition Man (1993)
75% tak trochu srdcovka :D
Sedm let v Tibetu (1997)
Silný příběh spojenými záběry parádní země. Jen ten Pitt by nemusel tolik vypadat jako nácek :) 85%
Agent bez minulosti (2002)
Slušný rozjezd skvělé serie. 80%