Recenze (29)
Griffinovi (1999) (seriál)
Futurama je sice porad moje nejoblibenejsi ale tohle je hned za ni...
Smrtonosná past 4.0 (2007)
John je zpatky,a je dobrej jako vzdicky,nevadi mi ze to je vlastne takova pohadka o nepremozitelnym chlapovi kterej zachranuje svet,je to zabava a to je to hlavni...
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Super! starej dobrej Tarantino,bohuzel druhy film Grindhouse - Planet terror od Rodrigueze zdaleka tak dobrej neni.
Cizinci ve vlaku (1951)
Film ve kterym mi i tenisovej zapas prisel hodne napinavej a to me tenis vubec nezajima ...
Africká Královna (1951)
Je to takova pohadka s dobry koncem ale to vubec nevadi,da se na to koukat a Bogart je tam skvelej jako ve vsech jeho filmech.
Údolí stínů (2002)
Film tak maximalne na jedno podivani,zacatek nuda ve vycvikovem tabore a zbytek je uz jenom skoro nepretrzity strileni pri kterym obcas nekdo umre a pred tim rekne vetsinou neco jako ,,reknete me zene ze ji miluju'' nebo neco podobne originalne hollywoodskeho a samozrejme spousta drsnejch hlasek a drsnej serzant(aspon myslim ze to byl serzant)kterej postrily tuny vietnamcu jenom s pistoly a zasadne ve stoje.navic ceskej dabing nestoji za nic(jako u vetsiny filmu)vety typu ,,Potreboval bych s necim pomoct hadiprde'' pusobej dost smesne i kdyz tak pusobit nemaj.hvezdicka navic je za Gibsona jinak bych dal jenom dve.
Screamers - Hlasy z podzemí (1995)
Par veci je tam tak jak sem si je pri cteni knizni predlohy predstavoval ale ten zbytek kterej vymysleli autori filmu je hroznej,kdyby se radsi drzeli predlohy a nevymejsleli blbosti....
Rabbits (2002)
Chvilema dobra temna atmosfera ta je ale za chvily zkazena smichem a potleskem divaku,chvilema i trochu horor a chvilema silena nuda.celkove je to ale docela zajimavy ale vim skoro urcite ze podruhy se na to nepodivam.
Abeceda (1969) (studentský film)
Ctyri minutky instatniho psycha a deprese,zvlast ten konec vam moc dobry nalady neprida...
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Koukam na to furt dokola a pokazdy se tomu smeju.zatim nejlepsi komedialni serial co sem videl...