Recenze (1 141)
Top Ground Gear Force (2008) (pořad)
Naprostá dokonalost! Tady se prostě nejde neválet smíchy. Jen se divím že pokud by to nebylo aspoň trochu nahraný tak všichni tři by neleželi pod tím bagrem.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Plná palba rozhodně ale asi ne tak jako proč jí dávají ostatní. Když tu procházím hodnoceni všech dosavadních epizod tak shledávám že spousta diváků na seriál kouká protože chce akci ale o té tento pořad nikdy nebyl a nebude, herní předloha a její pointa je převážně o emocích a vztazích. A tady se emoce ukázaly v plné palbě, přesně o tomhle TLOU je! Za mě zatím seriál nenabídl slabý díl a jsem nadmíru spokojen jak tvůrci pracují s předlohou.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Naprostá dokonalost! Nečekal bych že mě extrémně dojme zrovna tahle epizoda! Takto lehce, s laskou a citem natočená epizoda mě chytla a nepustila od začátku do konce! A to píšu jako ordotoxni broskvomil. PS: Je mi akorát zle, když si uvědomím že stale mezi námi žijí lidé, kteří nedokážou pochopit že existují i jiné sexuální orientace...
Armáda lupičů (2021)
Au! Tak tohle tak trochu bolelo, jak dort, uplácanej pejskem a kočičkou. Všemožné míchání žánru, změť scén, které tu prostě jen byly šly ruku v ruce s tupostí všech postav v čele s hlavním hrdinou, který je stejně otravný jako v předchozím filmu. A tady se naplno ukazuje jak neznalost režisérské práce dokáže výsledek podělat, filmu, víc než cokoliv chybí duše, emoce, city. Přitom náběh tu byl ale zůstala jen pachuť. Už nikdy víc.
Král Richard: Zrození šampiónek (2021)
Veskrze průměrné drama, nevyčnívající žádným filmovým prvkem, co by ho vystřelilo výš ale má famózního Willa Smithe, který to do nadprůměru vytáhl. Škoda že ve zlomovém bodu jeho kariéry začal fackovat své černé bratry a tím si za sebou dočasně zavřel dveře. Něco mi říká že nás ale ještě může hodně překvapit.
David Letterman: Mého dalšího hosta nemusím představovat - Ryan Reynolds (2022) (epizoda)
Ryan je prostě borec a pohodář, přesně ve stejném duchu se veze celý díl. Feel good záležitost.
David Letterman: Mého dalšího hosta nemusím představovat - Will Smith (2022) (epizoda)
Ať si o Willovi každý říká co chce ale já sleduji celou jeho kariéru, na rozdíl od jiných i zkouknu rozhovory (Graham Norton vede!) a jako herec a osobnost mě prostě baví. Vyzařuje z něj neskutečná energie. Čert vem jeho extempore na oskarech, jeho manželství, každý z nás má stavy na výsluní i pády. Já jako divák jsem s ním neskutečně spokojen.
David Letterman: Mého dalšího hosta nemusím představovat - Volodymyr Zelenskyj (2022) (epizoda)
No. Jsem vlastně dost překvapen. Čekal jsem ubrečeneho prezidenta, co žádá o pomoc a dostal jsem hrdého vůdce Ukrajiny, který ví za co a proč bojuje. Velmi dobré. A jak už tu někdo psal, stačí se zamyslet jak by naši politici reagovali při napadení zvenku..
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Alice in Borderland je seriál plný překvapení. Sympatičtí hrdinové, zajímavé hry, zvraty, akce, napětí a za mě asi nejlepší převedení mangy do hraného seriálu. Druhá série přidá plyn k podlaze ale zároveň se tu objevuje pár hluchých míst, ale jako celek je to lahůdka. Btw: ten konec je hodně k zamyšlení...
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Prostor pro vyostření tu stále je, nicméně první díl dokonale navnadil. A mimochodem gratuluji. KONEČNĚ někoho napadlo zadaptovat herní masterpiece aniž by do toho přidával "svou" vizi! To to trvalo a jsem rád že zrovna tady. Napjatost v očekávání na maximální úrovni. Pedro a Joel je trefa do černýho a možná, MOŽNÁ si zvyknu i na tu Bellu ale i tak je to prostě miscast roku.