Oblíbení režiséři (10)
Nu, Muž na mesiaci a Amadeus. Keď som videl nedávno Čierneho petra mal som vo všetkom uplne jasno.
Amadeus, Černý Petr, Muž na mesiaci, Prelet nad kukučím hniezdom
Dlho som sa tohto filmára bál. Myslel som si že je to blázon. Teraz si to už nemyslím. Teraz ho beriem ako Beethovena. Ako génia.
Asi som blázon. :)
2001 : Vesmírna Oddysea, Osvietenie, Barry Lyndon, Mechanický pomaranč, Doktor Divnoláska, Cesty slávy
pán režisér. režisér momentu. spontánosť. pocit prevláda nad obsahom. vie zachytiť ten správny moment ním balancuje medzi dokumentom a filmom, medzi realitou a hranym. a tým odstraňuje čiaru. zaujíma sa do hĺbky o človeka. ide mu o človeka. ") A Malick jednoznačne vie, že film je filmom vtedy, ak rozpráva obrazom.
Days of Heavens, Tenká červená línia, Nový Svet, Strom života
Všetko...
Inovátor. Vizionár. Pre tohto človeka neexistuje slovo nedá sa.
Priepasť, Votrelci, Titanic
Otec filmovej fantázie. Vizionar žijúci ešte skôr než to všetko bude realitou.
Prave preto je nadčasový. Jurský park ma priviedol k filmu. Vďaka Steve.
Jurský park, Stratený svet, Čeľuste, E.T., Blízke stretnutia 3 druhu, Minority report, Schindlerov zoznam, Indiana Jones a posledná krížová výprava, Purpurová farba
2 v jednom. Zastupuje tu aj svojho brata. Mám rád ich filmy a to hlavne Big Lebowski a Táto krajina nie je pre starých. Tak isto Skutočná guráž je krásny film. Páči sa mi že idú svojou "nezávislou" cestou. Majú krásne príbehy a zápletky. Ich filmy stoja za to.
Big Lebowski, Táto krajina nie je pre starých, Skutočná guráž, Millerová križovatka, Fargo, Barton Fink
Vizionár. človek ktorý vytvoril sci-fi žáner a posunul ho ešte vyššie, dodal mu dušu.
Blade Runner, Alien, Americký gangster, Kráľovstvo nebeské, Čierny jastrab zostrelený, Gladiátor,
pre mňa hlavne geniálny režisér na ktorého filmy si musím nájsť čas.
Cudzinec, Občan Kane, Dotyk Zla, Proces.
Ako herec Tretí muž, Cudzinec, Dotyk zla, Občan Kane
Všetko