Recenze (19)
Slídil (2014)
Neskutečně slizký, protivný, zlý, hrozný... - Jake Gyllenhaal v jeho nejlepší roli. To jak to zahrál mi přijde neskutečný, na jeho výkonu stojí celý film, ale samozřejmě i na ději - jiný než ostatní, podmanivý, krutý...originální. Slídil je jeden z malá netypických filmů dnešní doby, ale to mu na kvalitě rozhodně neubírá. Jediný mínusy vidím v rychlým závěru, kde jakoby došel nápad.
Nezlomný (2014)
Řekl bych, že Angelině chybějí ještě nějaké ty zkušenosti. Ale rozhodně žádnej propadák, jen ať u řežisérského křesla zůstane déle. Za to Deakins to zachraňuje bravurním způsobem - holt mistr svého řemesla se nezapře. Kdybych dřív znal lépe Zamperinův životní příběh, bylo by to asi za 3*. Nejsilnějším momentem asi pasáž - "Pokud to pustí, zastřel ho!".
Kniha života (2014)
Jen těžko jsem si dokázal představit, že by se animáku "Jak vycvičit draka 2" přiblížil nějaký další. - A bác, jen začne novej rok a vidím další na stejné úrovni. Hudba hodící se v každém okamžiku, žádná nenudící pasáž a perfektní práce dabérů jsou jen z mála vlastností filmu, který zaujme snad každou věkovou kategorii..
Ghost Rider 2 (2011)
Copak to mohli takhle zkazit? Né nadarmo je u tohoto filmu takové hodnocení, jaké je. Scénář? Nesmyslný... Herecké výkony? Špatné, ani jinak skvělý Nicolas to nezachránil... Děj? Jednoduchý a odfláknutý... (pokud jste viděli jedničku, tak ani raději nepouštějte dvojku, budete zírat jakej je to pád dolů) // 1*
Lístek do památníku (1975) (TV film)
Film natočený v Písku a neměl bych ho vidět? To prostě nejde. Nevím čím to je, ale herecké výkony mě až tak nezaujali, teda až na Karla Högra, kterej je výjimka (akorát si mohl pospíšit s tím slibem :D)... 4* hlavně za prostředí, v kterém je natáčeno a za Högra. // 75%
Nejchytřejší Čech (2014) (pořad)
Spíš "Nejbystřejší čech".
Kostka (1997)
Kostka, konečně komplet dokoukaná. Tento díl mi zbyl jako poslední, a díky za to, protože jak se říká - "to nejlepší na konec" a platilo to i v tomto případě. Až na ten závěr, čekal jsem od něho teda víc. // 75%
Joe (2013)
Nicolas Cage? Vidno, že umí zahrát dost dobře. V roli bývalého trestance s výbušnou povahou vypadá vcelku fajn. A děj stál taky za to, pořád je to aktuální a i teď žije plno dětí jako ten chlapec. Ale to je ono, děj stál za to, ale nebyl až tak úchvatný, na 5* to není, ale na 4*? Rozhodně, a taky je dostává. :) // 75%
Sladký život - Film (2011) (TV film)
Ještě, že je od nich teď nějakou chvilku klid a nikde nezkoušejí hrát. // 1*
Černá díra (2013) (TV film)
Katastrofický film, u kterého se nic nepovedlo, i když hledám alespoň jedno pozitivum, tak se mi ho nedaří najít. Efekty hrůzné, děj nic moc, a herecké výkony? Ještě horší... // 1* za snahu a dokoukání filmu