Poslední recenze (248)
FUBAR (2023) (seriál)
Fun fact: čím je Arnie starší, tým horší akcent v angličtine má:) "Bjery" úplne trhá uši, ach jo... Herecky to dal lepśie v niektorých starších kúskoch, vyslovene sa občas pýta, aby mu aspoň miklo lícami, alebo niečo, ale jeho tvár často ostáva ako kameň, čo je škoda. Priemerná zábava.
Predátor: Evoluce (2018)
Téma Predátor je spolu s Allienom a Terminátorom, mojou najobľúbenejšou témou akčného sci-fi thrilleru, alebo ak chcete, hororu. Geniálna predloha s logickým sci-fi a super napínavým príbehom. Pri Evolúcii ale vôbec nechápem, čo sa s týmto frenčajzom plného potenciálu, stalo. To naozaj treba úplne všetko zničiť v mene ultrarýchlych prachov? Kde je poctivá filmárčina, trošku námahy naviac? Hnusná, klišeovitá sračka, končiaca nepodarenou komédiou, je pre značku Predátor, pohrebom. Smutné.
Dark Matter (2015) (seriál)
Ďaľší predčasne zrušený scifák, čo je v tomto prípade škoda. Začiatok síce nijak zvlášť nevybočuje z priemeru, ktorý sa v posledných rokoch produkuje, ale práve záver tretej série sľuboval konečne poriadny rozbeh s inváziou emzákov. Niekedy sa mi zdá, že producenti otáľajú príliš dlho s hlavnou zápletkou a to má za následok nezáujem diváka a následné pochovanie projektu. Pripravovaných päť sérií teda ukončilo svoju púť po troch.