Poslední recenze (6)
Tráva (2005) (seriál)
1. serie: **** 2. serie: **** 3. serie: *****
Vratné lahve (2007)
Strasne zklamani. Sveraka mam hodne rad, ale tenhle film se nepovedl. Na každém rohu reklama na zname ceske vyrobky, na kterych kamera spociva podezrele dlouho. Nudne sceny, jedna akcni - pad z kola - tak amatersky natocena, ze to clovek jen tak nevidi. Jediny plus jsou sverakovy klasicke dialogy a vnitrni monology + prochazka celeho divadla Jary Cimrmana v parku = **.
Soumrak mrtvých (2004)
Natesen po Hot Fuzz a ukazce z tohoto filmu jsem musel polknout opravdu horkou pilulku. Obrovska nuda, nic vtipneho ani cokoliv ceho by se dalo bat. Hodne spatnej Bckovej horror.