Oblíbené seriály (4)
Červený trpaslík (1988)
Doktor Martin (2004)
Obsahuje tak inteligentní anglický humor, že se musím vždycky chechtat. Minimálně 3,5*, jestli ne víc.
Sex ve městě (1998)
I přes mnoho dílů stále nadprůměrná úroveň, obzvláště na americký seriál, kdy umí stále něčím překvapit, nedostává se do nevkusu a udržuje si nadsázku a lehký vtip, aniž by to muselo být za každou cenu a aniž by k tomu potřeboval blbečkovský umělý smích. Nejmíň 3,5 *, ne-li víc.
Neviditelní (2014)
Pro mě příjemný seriál s mnoha narážkami na současný bordel, mnoha kouzelnými vtípky a nápady, zábavnými herci a prostředím... Zklamáním bylo násilně rychlé zaříznutí konce kontrastující s dosavadním volně plynoucím dějem.