Oblíbené filmy (10)
Stmívání (2008)
Odmietala som si to pozrieť niekoľko rokov. Neľutujem, že som si to pozrela. Súmrakom sa začal celý môj život.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Prečo sem niekto dáva odpad?? No, to je samozrejme ich názor, ale môj je 5 hviezd. A naj scéna? Noc na ostrove Esme :3
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Dokonalé zakončenie celej ságy. Viac sa k tomu nedá povedať. Je to také perfektné, že nenachádzam slov!
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Perfektný diel. A to je aj dôvod, prečo mi v izbe na stene visí nehorázne obrovský plagát Twilight Ságy: Nov.
Hostitel (2013)
Hostiteľ je jeden naozaj skvelý prepracovaný film, ktorý by si mal každý pozrieť. Odohráva sa v budúcnosti a ukazuje jednu z možností, ako bude svet vyzerať o pár rokov, ak sa ľudia nepolepšia.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Musím povedať, že Zatmenie je asi najhoršia časť z celej ságy. Ale stále je dokonalá.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Krásna a kúzelná rozprávka pre všetky vekové kategórie. Rowlingová spustila s Harrym Potterom taký ošiaľ, aký svet ešte nikdy nezažil. Je to zaslúžene, nikto nemôže namietať.
God's Not Dead (2014)
Pořád jsem to já (2014)
Päť hviezdičiek. Skvelý film na zamyslenie. Možno by si ho mal pozrieť každý. A som si istá, že vždy by si každý niečo z toho odniesol.