Poslední recenze (27)
Na nože: Glass Onion (2022)
Napodruhé Rian Johnson poněkud ubral na uvěřitelné detektivní zápletce (i když na pár slušných twistů dojde i zde) a přidal na sociálním komentáři (s poněkud nepřekvapivým vyústěním). Zábava je to nicméně zhruba stejná.
Smrt na Nilu (2022)
Podruhé o něco lépe. Branagh tentokrát vsadil na emotivnější notu a na pozadí přepálených digitálních egyptských výjevů přináší alespoň o poznání soustředěnější zážitek oproti předchozímu pokusu z roku 2017. Film však táhne dolů pochybné tempo a ostatně i nezáživná ústřední vražda.
Víly z Inisherinu (2022)
Brilantní filmové zpracování zdánlivě banální premisy. Svěží herecký koncert ústřední dvojice provází působivě vybudovaná atmosféra fiktivního ostrova Inisherin. Podivuhodný rozpad jednoho přátelství má co říci o mužské tvrdohlavosti, pýše, banalitě života a vlastně i irské národní duši – byť to, co říká, není nijak zvlášť hluboké.