Poslední recenze (19)
Dům mezi kaktusy (2022)
Do půlky filmu jsem si říkala, co je na tom špatně, možná jsou trochu ezo, ale pořád je to všechno v pohodě. Pak to začalo být trochu divný, pak se to trochu vysvětlilo, a pak to skončilo. A já tady teď sedím a přemýšlím, jestli je to tak v pořádku. Za mě to má super atmosféru, do toho španělština, nemůžu hodnotit jinak než 5*.
Zločin na statku (2020) (seriál)
Svělá podívaná. Některé díly byly podle mě trochu zdlouhavé, ale pořád mě to drželo v napětí a bavilo mě to. Hlavní podezřelý je vylíčen tak, aby opravdu byl hlavní podezřelý, ale na druhou stranu, jednání policie mi fakt hlava nebere. Vím, že se jedná o rok 1985, a dnes už jsme někde jinde, ale některé jejich postupy mi přijdou dost nelogické. Aby týden po takové střelbě policie vše spálila (tedy zničila většinu možných důkazů), zvlášť, když jí to nařídil jediní přezivší, je opravdu neuvážené jednání. U Julie mám také trochu pochybnosti, že to nebylo jen o špatném svědomí... Za mě tedy britská topovka.
Croodsovi: Nový věk (2020)
Banana brothers mě dostali, ale jinak spíše průměr. Jak člověk jednou viděl Shreka, už to budou mít všechny další animáky těžké...