Recenze (123)
Světová válka Z (2013)
Tohle už jsem viděl asi ve dvacetisedmi verzích... ach jo. Film mě bavil a je dobrej , jen ho sráží ta neoriginalita.
Let (2012)
1. Nikdy nevlezu do letadla 2. Nadine Velazquez je nádherná 3. Denzel Washington je super herec, né nadarmo ho mám v oblíbencích :-) 4. Už nikdy nebudu pít ;-) 5. to musíte vidět!
Jako za starejch časů (2012)
dost dobrý, Walken vynikající, ale nevím proč Al Pacino se mi nějak nelíbil dá se říct, kdyby jeho roli hrál někdo jiný ...nevím když je zrovna ta olympiáda mě napadá třeba Bob ;-) určitě bych hodnotil líp.
V pasti (2005)
Dexter Morgan by byl pyšný :-) Vcelku zábavné, ale jsem sexista a neuvěřil bych to ani dospělé ženě natož holčičce... tím myslím tu fyzickou práci co musela dokázat. ( dostat chlápka ze země do židle a ještě s kolečkama :-) atd. atd.)
Plán útěku (2013)
Začátkem 90. let, kdy jsem sledoval jejich největší hity na vhs a v každém druhém filmu na sebe měli narážky, by jsem si nikdy nepomyslel, že je uvidím spolu v jednom filmu, natož za dvacetpět let... masakr. Už jenom je sledovat jak se spolu bijou... no mladý to nepochopí, ale pamětníci žasnou. Scénář se mi taky líbil, samozřejmě kdo hledá ...logickou díru najde, ale zábava je přednější!!!
Láska a jiné průšvihy (2005)
Dopadne to přesně jak čekáte, kdyby byl film kratší o posledních deset minut tak dám snad i čtyři hvězdy.
Letadla (2013)
Nepřekvapí, ale ani nezklamou... přesto už na vlaky, lodě atd. zvědavej asi nejsem.
Top Gear 2010 (2002) (pořad)
Auta mě nezajímají, ale když v tv narazím na top gear tak ho většinou i dokoukám, dobrá šou.
Mstitel s píšťalou (1986)
před dvaceti lety superfilm, dneska jsem to po tý době viděl a skoro se pozvracel ani nostalgie nepomohla
S čerty nejsou žerty (1984)
Jedna z mála pohádek na které se můžu dívat pořád.