Recenze (123)
Fletch žije (1989)
Klasika, klasika, budu se opakovat, ale krimi komedie z osumdesátek jsou vážně nejlepší! už jenom ta hudba. Ach jo. No a Chevy v nejlepší formě... prostě genialní, oba filmy s novinářem Fletchem miluju.
Černá zmije - The Black Adder (1983) (série)
Tady pro mě přestal být Atkinson jenom Mr.Beanem a stal se skvělým komikem, no vlastně to už bylo když jsem viděl http://www.csfd.cz/film/18378-rowan-atkinson-zive/ ale černá zmije je úžasnej serial... první serie ještě neni tak dokonalá ale následující tři už jsou.
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
nejlepší Atkinsonovo představení, když se řekne Rowan Atkinson já nevidím Mr. Beana, ale Černou zmiji.
Špióni jako my (1985)
Duo Chase a Aykroyd moc pobaví, už jenom legendární scénka ze zkoušky, nebo ta operace slepého střeva to je masakr zábava.
Fletch (1985)
Klasika, klasika, budu se opakovat, ale krimi komedie z osumdesátek jsou vážně nejlepší! už jenom ta hudba. Ach jo. No a Chevy v nejlepší formě... prostě genialní, oba filmy s novinářem Fletchem miluju.
Dredd (2012)
Hlavní hrdine nesundá během celého filmu helmu, takže ho mohl ("hrát" )se v tom brnění pohybovat kdokoli :) Je to dobrý bavil jsem se ale vzpoměl jsem si na Slye a jeho Dredda a to je jiný kafe takže jsem mu musel zvýšit hodnocení protože na tohle přesto že to je dobrý, hodně rychle zapomenu.
Naboř a ujeď (2012)
nic novýho, originalita na nula, ale já se bavil.
Colombiana (2011)
Klasickej film o cestě za pomstou ( to já mám rád), zabili jí rodiče ona jim to vrátí :) a zoe je dost kočka, na scénáři dělal i Besson takže já to beru!
Mezi mužem a ženou (2005)
Vztahovka jako každá druhá, zajímavej nápad s kamerou, kterej mě zezačátku hodně štval, nakonec jsem si zvykl, ale žádnej přínos to pro mě nemělo spíš naopak ... trochu zmatku neuškodí :) a konec jsem nepochopil tak snad třeba příště.
M.A.N.T.I.S. (1994) (TV film)
"Chudej příbuznej" Batmana a pod., pár dobrejch momentů to nezachrání. A na serial už v dnešní době snad nikdo ani nebude mít odvahu.