Recenze (739)
Stíny Manhattanu (2016)
Mělo to spoustu mezer, ale taky něco do sebe. Rozhodně to pořád tahalo doopředu, ačkoliv občas trochu nelogicky. Atmosfericky výborné.
Peníze těch tupců (2023)
3,5 Mohlo to být i zábavnější, ale pořád dobrý film z Wall Street. Aneb jak zruinovat boháče, když sázejí na pokles. Jen když se chudáci spojí ...
2012 (2009)
Americká blbost s pár zajímavýma scénama.
Cesta draka (1972)
V podstatě nehodnotitelné. Je fajn, že hlavní herci něco umějí, ale hraní to není. V podstatě brak k zasmání.
Cep Herkülü: Naim Süleymanoğlu (2019)
Zajímavé po všech stránkách. Moc mi neseděla ta turecká produkce, ale patřilo to k celému příběhu.
Dycky Sunderland - Série 3 (2024) (série)
Závěr, jak má být. Sunderland till he dies. Moc hezké a dojemné.
Bratři (2023)
Příjemné překvapení, pokud to berete jako vymyšlený film. Skutečný příběh byl ale mnohem více rozporuplný a dalo se to přenést na plátno. I tak nadprůměrný český počin.
Úsvit (2023)
Velmi originální a velmi dobré. Překvapení a čerstvý závan do české kinemarografie. Křenková mluví jako Geislerová:)
Top Gun: Maverick (2022)
Jak to může jednoduché ... Osvědčené postupy tentokrát fungují na 100 %. O TC si můžeme myslet, co chceme, ale takhle vyšvihnout hlavní roli v šedesáti je fantastické.
Demolice (2015)
Lepší než se může zdát, aspirace i na pět hvězd. Přesah, na jehož pochopení je potřeba být hodně otevřený.