Recenze (25)
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Prima Cool se snaží být Cool. Vážně je to k pláči, pokud se to někomu vůbec může, alespoň trochu, líbit...
Kouzelní kmotříčci (2001) (seriál)
Pamatuji si, když to začali vysílat na Animaxu. Dalo by se říct, že je to jeden z lepších Nickelodeonových seriálů. Velké plus má ode mě crossover epizoda s Jimmym Neutronem.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Tomuto se Avengers říkat nedá! Američané ze všeho dobrého prostě musí udělat nějaký akční film...
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Pěkná pohádka pro děti, která jim rozhodně udělá radost a ještě něco přiučí k dějinám :). Možná škoda Product Placementu, ale to by pak film nemusel vzniknout ;)
The Wacky Adventures of Ronald McDonald: Scared Silly (1998)
Líbí se mi to. Je tam ta "Ronaldova" atmosféra. Navíc je to, tak hloupý, až je to vtipný.
Gjakuten saiban (2012)
Jednu hvězdu si zaslouží, držením se příběhu, podle videohry. -4* Za strašné herce, soudce, vzhled, tmavá prostředí, návaznost apod...
Dragon Ball Kai (2009) (seriál)
Krásně zkrácená verze Dragon Ballu Z. Někteří, jako já, si potrpí na dlouhé podrobné scény.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nejde to, prostě to nejde. Je to strašně nudný! Atmosféra chudá, dialogy o ničem, příběh ujde... S hlediska diváka se mi to prostě nelíbí. Buď vás to okamžitě s chutí vtrhne do vnitř, nebo jako mě to odpudí. Je to jak magnet.
Městečko Záhad (2012) (seriál)
Dává mi to smíšené pocity. Je to krásně nakreslený a je to mile a příjemně vtipný. Jen nechápu, proč až tak vážná "záhadná" hudba.
Cleveland show (2009) (seriál)
Přesně jak Griffinovi, ale bez hloupého černého humoru.