Poslední recenze (39)
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Tatíkové pobavili:-) Různé situace na "konci" se mi líbili, herci ušli...prostě od romanťárny jsem dostala přesně to co jsem očekávala. Nenáročná zábava..
Lucerna aneb Boj o lípu (1994) (divadelní záznam)
Ani nechci vědět, jaké sankce musel Dvořák dostat za vlastní vsuvky v představení:-) Krásná ukázka českého humoru, kdy i z hrozné politické doby si umíme udělat prču. těch narážek na minulý (pro ně tenkrát nedávný) režim a politiku:-) A ještě předělat klasiku jako je Lucerna. Krásný kousek, s nádherným obsazením a bravurním výkonem pana Dvořáka a jeho rolí. Památné scény jsou s rozhozenou kněžnou "A co vy tu, a co vy tu a co vy tu a Vy tu co??" Nesmí chybět ani Hanička a její ehm."A s tímhle vy běháte? No na to se jdu podívat. Ti poddaní si žijou" Ale nejlepší výkon podle mě podal Dvořák , když hrál vodníka:-) Pravá, levá, levá, pravá...provádíme staré obraty, podle nových rozkazů...a takhle bych mohla odvykládat celé představení. Hláška za hláškou..neznám žádný film, žádné jiné představení, které by se z hlášek dalo poskládat celé a kde si je lidi pamatují. "Mlynáři, já věším samé červené..no jo, to máme zažité." "A vy neznáte Potěmkina? úúúžasný architekt"
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Záběrové orgie s děsivým podkladem. nejsem žádný ekoterorista, jak aktivistům ekologům s oblibou říkají, ale víc pravdivý a varovný snímek neznám. Ti, co hodnotí snímek jako ekožvást ect., na to akorát kašlou a nepochopili podstatu, nebo je to nezajímá. Říká se tomu myslím selektivní slepota...