Recenze (114)
Rudý kapitán (2016)
Jak se do něčeho vecpou severomaďaři, tak to vždycky bude stát za hov... ODPAD!!!
Šprti na tahu (2016)
Trošku jak prcičky, ale proč ne. Špatné to rozhodně nebylo.
Učitelka (2016)
No to je zase po dlouhé době SUPERKONINA na druhou. Jak taková sračka může mít hodnocení 75%? ODPAD!!!
Vinaři - Série 2 (2015) (série)
To celkem pravdivě ukazuje, jak jsou Čecháčci neschopní idioti. Seriál sice o ničem, ale za ukázku neschopnosti těch dementů palec hore. ****
Decibely lásky (2016)
xxmartinxx: Nezazní? Tak šup na ušní. Čas 1:10:53.
Slavné dny (2010) (pořad)
Jeden z mála pořadů na streamu, na který se dá dívat.
Vánoční Kameňák (2015)
Myslel jsem si, že větší sračku než Kameňák 4 nejde natočit. Opě jsem si dokázal, že myslet znamená hovno vědět. Od začátku do konce totální trapárna. A ta holka, co zpívá tu vánoční písničku, má sice nádherný hlas, ale ta písnička je snad ještě trapnější než celý film. ODPAD!!!
Smradi (2002)
Dávám jednu hvězdičku, ale jen za Peťulku Špalkovou. To je moje oblíbená herečka. Jinak film úpně o hovně.
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Extra super double pí*ovina nadruhou. Nuda od první do poslední minuty. Teda to vlastně nevím. Po necelé hodině jsem to znechucen vypnul. Naprostá ztráta času. Jak takové kravině mohl dát někdo 5 hvězd, netuším. Asi mentálně narušený jedinec.
Padesátka (2015)
Podívat se na to dá, ale kdybych to neviděl, určitě bych nebrečel. Za mě 32%. Víc ani ťuk.