Oblíbené filmy (10)
Thor (2011)
Thor: Temný svět (2013)
Výtečné, a bohaté zpracování úžasného světa a také humoru. Také návaznost na ostatní díly Avengers (2012) a Thor (2011), přidá na elegantnosti.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Iron Man 3 (2013)
Inteligentní a v celku akčnější díl z celé série Iron man 1, 2, 3,...... ?...4. Všechny Marvelovky mají v celku v sobě kouzlo, které v žádném jiném sci-fy filmu člověk málo kdy najde.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
S touhle Marvelovkou i ostatními Avengery se musí počítat, že film Avenger (2012) je takové pokračování všeho, takže se nám Kapitán Amerika hezky zakoukal a spolupracoje s nějvětší organizací vůbec. Takže to vede k úžasnému pokračování, které od prvního Kapitána udělalo pořádný krok ku předu. ►► 95,559 % ◄◄
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Očekávání se naplnilo, snad nejlepší podání slavných x-menu je tu. Souhra starého s novým vyvolá nedhernou komickou souhru úžasné harmonije.
Avengers (2012)
Strážci Galaxie (2014)
Marvelovský Vesmír mě nikdy nezklamal a ani teď to není výjimka, prostě úžas, vtipný humor a i soundracky.
Hurvínek a kouzelné muzeum (2017)
Chválím tvůrce!