Oblíbené seriály (10)
Angel (1999)
Pán času (2005)
Firefly (2002)
- "We're still flying." - "That's not much." - "It's enough."
Black Books (2000)
Můžu koukat dokola a pokaždý mě rozesměje. Srdcovka.
Broadchurch (2013)
Odbor městské zeleně (2009)
Zpátky do školy (2009)
Tenhle seriál je tak geniální, plnej kreativních nápadů, skvěle napsaných postav a hlavně se mu nedostává dostatek uznání. Miluju. #andamovie
My Mad Fat Diary (2013)
Druhá řada mě pohltila snad ještě víc než ta první. Na jednu stranu se v mnoha případech dokážu s Rae ztotožnit a na druhou nechápu, jak může některé věci vůbec vypustit z pusy. Jak už jsem někde následovné přirovnání četla, tenhle seriál se hodně podobá deníku Bridget Jonesové, což jsou filmy/knihy, které jsem si zamilovala. K tomu trochu teenagerovské romance, humoru, který vás neunaví a nikdy nestárnoucího prostředí devadesátek! Rozhodně se těším na pokračování, už aby to bylo.
Lovci duchů (2005)
Je to hrozně dlouhý. Na Supernatural jsem koukala zhruba deset let a to už je fakt závazek. :) Za tu dobu se pro mě Dean, Sam a Cas stali přáteli - tahle rodina a její cesta se pro mě stala víc než jen všedním seriálem. Úroveň kvality jednotlivých epizod kolísá, jednou se děje něco epického, jindy epicky vtipného a jindy je to zase nuda. Občas se objeví něco, co už tu bylo a občas se prostě nemůžete dočkat, až se vrátí k hlavnímu příběhu. Ale všechny tyhle neduhy za to ve finále stojí, protože ta energie, kterou této cestě herci i tvůrci věnovali je prostě jedinečná. Věřím tomu, že po tomhle fantasy gigantu jistě nastoupí různé spin-offy, sequely či prequely, ale Supernatural bude jen jeden. ♥