Recenze (1 051)
Eric (2024) (seriál)
namiesto dvojhodinoveho filmu, natiahnuty nudny 6 dielny serial ktory v ziadnom aspekte nicim nevynika. 40%
Atlas (2024)
cgi to malo na slušnej úrovni, ale čo z toho ked príbeh bol slabý a prehrávajúca antiherecká dôchodkyňa Jenifer to všetko ťahala dole.. nedalo sa na ňu pozerat...
Občanská válka (2024)
Všetkým trom predchádzajúcim filmom od Gerlanda som dal 4 hviezdy.každý sa mi páčil. Ale toto bola strašná blbosť ktorá ma absolútne nebavila.
The 8 Show (2024) (seriál)
Dopozeral som to len preto, ze som to mal ako podmaz popri praci na PC... prehravajuci neherci ktorych bolo sice len 8, ale nerozoznal som ich ani v poslednej casti.. strasne sa to chcelo podobat na hru na olihen ale ani zdaleka sa to na nu nechyta.. navyse ani ta ma extra nebavila..
Vedlejší produkt (2024) (seriál)
Nudná ťahanica.
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Cakal som nieco epickejsie.. hodina dvadsat kym sa zacne nieco diat a potom to stoji aj tak za hovno.. pozriet sa to dalo, ale je to slabsie ako predchadzajuca cast. 45%
Šógun (2024) (seriál)
vydržal som 3 časti. a je to síce pekne natočené ale nenormálne nudné, rozťahané a ukecané ... vôbec ma to nezačalo baviť a tak s tým končím. a to som čakal kým vijdu všetky časti a tešil sa na to ako to pozriem naraz. zas jeden z prehypovaných seriálov ... 25%
Godzilla Minus One (2023)
godzilla stojí vo vode ako by ju mala po pás, pritom je tam hĺbka minimálne 1500 metrov ako nám bolo povedane :D Ešte aj keď je mŕtva stoji vo vode až potom sa začne ponárať. Cely film som si všímal, že nevie hýbať ocami chudiatko, a nemá žiadnu mimiku. Ti amatérski prehrávajúci neherci to je problém azda v každom japonskom filme, a neverím im ani šikmé oči. Príbeh je veľká nuda a 2 hodiny som stým filmom bojoval viac ako Japonci s godzillou... Oceňujem len dobré CGI, okrem godzilli samozrejme. Pri filme sa ma človek baviť-má ho baviť, nech už ide a akýkoľvek žáner.no toto bola nuda 25%
New Life (2023)
Amatérska sračka=strata času.
Something in the Water (2024)
Žiadne prijemne prekvapenie sa nekona...dalsia sracka