Recenze (52)
Sobík - Epizoda 4 (2024) (epizoda)
Chudák
Slzotvůrce (2024)
Překvapilo
Jeden den - Epizoda 14 (2024) (epizoda)
Dojemné zakončení
Strážci vesmíru (1997)
Z nostalgie dávám 2 hvězdy. Tehdy jsem to milovala. 😀❤️
HollyBlood (2022)
Podle hodnocení jsem čekala úplný odpad. Nakonec celkem milé překvapení.
Jan Žižka (2022)
Sice jsem čekala víc, ale pěkné to bylo.
Telefon (2020)
Tak ten konec byl velmi zajímavý
Lea má 7 životů (2022) (seriál)
Tenhle krátký seriál byl naprosto super.
Jako sestry (2021)
Tak co to je za konec zase...
Marianne - Tvoje sny (2019) (epizoda)
To bylo zase jednou úchylný. Tak to mám ráda. 😄