Recenze (962)
Pan Tau (1971) (seriál)
Když jsem byl malej tak jsem nesnášel pana Taua , a od tý doby se nic nezměnilo. Nelíbí se mi ani jeden díl. Jen pár scén je trošku dobrých , ale jinak u mě odpad. Nezajímavé , nudné. 5%
Cop Rock (1990) (seriál)
Mám strašně rád muzikály , ale spojit muzikál s policií ??? Tohle se mi moc nelíbilo. Ale pár dílů bylo podle mě dost dobrejch. Ale strašně se mi nelíbilo že seriál je z roku 1990 a přišel mi jako z roku 1965.
Sněhurka - Příběh hrůzy (1997)
Horory mám dost rád , ale tohle ne. Podle mě nejhorší , nejtrapnější a nejnudnější verze o Sněhurce !!!
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Budu asi jedinej co to tady píšu , ale mě tenhle film vůbec nesedl. Podle hodnocení a komentářů se tenhle film líbí více lidem , ale mě prostě ne. Asi mi chybělo v tomhle filmu víc vtipu. Ani Bolek Polívka se mi v tomhle vůbec nelíbil ( a to mě přijde ve věčině filmů v čem hraje dost dobrej )
Sex ve městě (1998) (seriál)
Podle mě tento seriál je jen pro ženy. Mě osobně se to moc nelíbí. Ale ne všechno je v tomto seriálu blbý to neříkám. Nějaký díly se mi líbili. 45%.
Justin Timberlake - Mirrors (2013) (hudební videoklip)
Tenhle song patří mezi mé oblíbené od Justina Timberlaka. Skvělý texty , krásně zazpívaný , úžasný videoklip. Podle mě rozhodně 100%.
PSY: Gangnam Style (2012) (hudební videoklip)
Nechápu jak tahle sračka může být populární. Podle mě se tohle vůbec nepodobá hudbě , a ten videoklip je strašná blbost. Rozhodně odpad !!!!
Černí baroni (2004) (seriál)
Film černí baroni celkem jde , ale seriál fakt ne. Dost nudné a nezajímavé. 15%.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Miluju filmy , nebo seriály o zombie atd. A tenhle seriál mě zaujal hned od začátku. Skvělý scény , masky , hudba , herecké obsazení atd. Každá série i díl mi přišel zajímavý. Rozhodně 100%.
Pod pokličkou (2000) (pořad)
Jako malý jsem to měl rád , ale teď nevím co jsem na tomhle viděl. Ale pár scén mě někdy rozesmějí , takže odpad to není.