Recenze (962)
Volejte věštce (2008) (pořad)
JÁ TOMU VĚŘÍM ! Nechápu jak tento pořad může mít víc než pět procent. Podle mě rozhodně odpad. Dobře někdo na tohle věří , ale kdyd v každém díle říkají to samé !!!!. Já se nad tímhle nemusím rozmýšlet , rozhodně 0%.
Jak se staví sen (2007) (pořad)
Nic moc. O dost lepší je vítejte doma. Tohle je celkem dost nudné. 50%.
Víkend (2005) (pořad)
Konečně pořad na který se dá koukat. V každém víkendu je něco zajímavé i zábavné. 89%.
U mě dobrý (2008)
Tento film patří k mým top 10 nejlepších a nejvtipnějších českých filmů. Spolu s pelíškama , snowboarďákama , rafťákama a ..... Tento film mi přišel hned od začátku dost zajímavý a zábavný. Ani u jedné scény jsem se nenudil. Dalo se na to dost pěkně koukat. Skvělé herecké obsazení. Takovej pohodovej film. 100%.
Mstitel Cape (2011) (seriál)
Skvělý seriál , který mě bavil od začátku až do konce. Jen mi to přišlo jako taková parodie na batmana , ale to mi vůbec nevadí , protože batmana moc rád nemám , a tohle mi přišlo o dost lepší než batman. 85%.
Darebák David: Film (2011)
Ze začátku mi tenhle film přišel jako pro desetiletý dětska. Dost trapný a blbý , ale po nějakým čase mi to přišlo dost vtipný a dobrý. Jen začátek trochu blbý , ale jinak celkem dobrej film. Sice po zhlédnutí celého filmu mi toto přijde jako pro desetiletý dětska , ale dalo se na ,to dívat. Začátek - pro malý dětska , prostředek - trochu ušel , ale pořád tam bylo dost trapných scén , konec- debilní , ale celkem vtipný. Jen tak tak u mě 50%. Po dalším shlédnutí snižuji hodnocení na **
30 dní dlouhá noc (2007)
Strašně nudnej a blbej film. Ty upíři byli strašně debilní , a každá scéna se dala dopředu počítat. Od začátku až do konce jsem se strašně nudil. Podle mě jeden z nejnudnějších hororů o upírech. 35%.
Pan chůva, neboli osobní strážce (1993)
Hulka Hogana mám dost rád jako herce i wrestlera , ale v tomto filmu se mi vůbec nelíbil. Někdy to s ním bylo fakt vtipné , ale jinak dost nuda. I celý film se mi moc nelíbil, byl velmi nudný. Ale neříkám že to byla pořád nuda , několikrát jsem se dost zasmál , ale celý film měl atmosféru jako z roku 1950.
Výměna manželek (2005) (pořad)
Ze začátku mi tohle přišlo jako dost velká blbost a chtěl jsem tomuhle dát odpar , ale když jsem viděl pár dalších dílů tak mi to přišlo celkem zajímavé , někdy i zábavné. Je celkem srandovní se koukat na jiné rodiny v kterých to moc neklape. Vždycky jsem se rozesmál když na sebe začali řvát. Ale až tak skvělý tohle teda není. Celkem nechápu ty lidi který se do tohohle přihlásí a ta rodina má hodně nedostatků. 45%
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Ikdyž je tu dost velké hodnocení tak mě tento film moc nezaujal. Celkem jsem se dost u každý scény nudil , jen někdy mi to přišlo trochu dobré a zajímavé. 42%.