Poslední recenze (16)
Labyrint: Útěk (2014)
Perfektní. Od první do poslední minuty. Film plný napětí a celou dobu mě nutil přemýšlet, jak to teda vlastně všechno je, co ti "pavoukové", jestli jsou roboti nebo fakt zvířata... Od začátku jsem nenáviděla toho týpka s vytrhaným obočím :) Je ale pravda že mě docela zarazilo, že všichni v bludišti jsou chlapi, ale tak asi to mělo nějaký význam, který jsem nepochopila. Hrozně se mi líbilo jak se bludiště mění a přestavuje - opravdu efektní. No a na konci šok - mrtvá doktorka žije a posílá je chuděrky do druhého kola?! Tohle chci vidět znovu!!!
Lucy (2014)
Uplně nevím, co k tomuhle filmu napsat. Mě to docela bavilo. Ikdyž je pravda, že některé scény už byly příliš dlouhé -to jak Lucy s 99% aktivního mozku cestuje časem až někam k dinosaurům a sáhne si prstíčkem na pračlověka (to má být jako ten obraz ze Sixtinské kaple?!) to už jsem hledala kde máme ty kyselé bombony... Ale jinak velmi efektní film, sympatický Freeman... Není tomu asi moc co vytknout, ale znovu bych na to nešla. Ale každopádně honička Paříží a přestřelky byly super :)
Krásno (2014)
Netradiční film, místy velmi černý humor (u kterého se kroutím smíchy) a místy atmosféra, která by se dala krájet. Perfektně jsem se bavila až do konce. A nejlepší na tom je, že stejně nevím "kdo je vrah" a musím nad tím přemýšlet.