Recenze (8)
Tropická bouře (2008)
Brečel jsem smíchy... A to se mi moc nestává!!!
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Co k tomu dodat... Má to spoustu chyb, ale přesto mi ta hodinka docela rychle utekla. Navíc musím říct, že jsem to čekal mnohem, MNOHEM HORŠÍ.
Zbouchnutá (2007)
Není to špatný, ale každopádně to mohlo být vtipnější... Asi jsem od toho čekal moc...
Temný rytíř (2008)
Ha ha ha, hi hi hi...
Iron Man (2008)
Vtipné, svižné a občas i akční... Co víc si od popcornu přát:-)
Noc v muzeu (2006)
*** Prostě rodinný film. Neurazí ani nenadchne, ale za to Hollywoodské moralizování dávám **
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Je to šílený, ale skvěle jsem se u toho bavil!!! :-)
Spláchnutej (2006)
Miluju slimáky!!! :-) Díky nim za 5*