Recenze (17)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Jeden z mála seriálů co se nově povedl
Památkáři (2014)
Za začátku jsem byl zklamaný nudnými scénami, ale druhá polovina filmu stála za to i když se z tohoto tématu a obsazení dalo vytáhnout víc.
Kameňák 4 (2013)
Pár vtipnějších scén by se našlo, ale zbytek děs a hrůza.
Prohnilá země (2014)
Tenhle film mi hrozně připomněl film tahle země není pro starý, podle toho také hodnotím, skvělý snímek.
Taxi (2004)
Takovej skvělej film jako original taxi a někdo udělá to samý s negrem? What the fuck?
Thor: Temný svět (2013)
Pro mě je tohle po docela dobrém prvním dílu neskutečná nuda.
Na život a na smrt (2013)
Dobrej začátek, ale aby každej v přestřelce dostal deset ran a pak ještě skákal parkour přes skály? Trošku moc.
Argo (2012)
Dlouho jsem se k tomuhle filmu nemohl dostat, ale po shlédnutí musím říct že je tu kurevsky napínavej skvělej film.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Násilí, sex, gangsteři, prohibice a zbraně co víc si přát. Celé to bezesporu táhne skvělý Steve Buscemi jako Nucky Thompson, který v každé sérii překvapí něčím novým.
Diana (2013)
Vždycky mě Diana jako osobnost fascinovala, jsem rád za tenhle pohled i když pro mě bylo ve filmu moc romantiky.