Oblíbené seriály (10)
Chalupáři (1975)
Třicet případů majora Zemana (1974)
Malý pitaval z velkého města (1982)
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984)
Muž na radnici (1976)
Okres na severu (1981)
Nejlepší seriál se soudruhama, takže čest!
Žena za pultem (1977)
Nejmladší z rodu Hamrů (1975)
Inženýrská odysea (1979)
Druhý dech (1988)
Perfektní seriál z prostředí JZD a nově postaveného kravína (mimochodem, chudáci krávy, žít v betonovo - kovovém koncentráku, to je hnus). Miluju komunistické seriály a tenhle stihli soudruzi natočit ještě na poslední chvíli, než to velkolepé dílo padlo.