Oblíbené seriály (7)
MOST! (2019)
Smrt nás spojí (2019)
Sexuální výchova (2019)
Orange Is the New Black (2013)
Viděla jsem jen první asi čtyři série, pak už to šlo celkem do kytek. Ale většinu jsem si dost užila
Ví o tobě (2021)
Malá Velká Británie (2003)
Já, Victor (2020)
Po ‘Love,Simon’ jsem si tenhle serial nemohla nechat ujit a musim rict ze opravdu nezklamal. Zkouknuto za tri dny.