Poslední recenze (87)
Tatér z Osvětimi (2024) (seriál)
Nebýt angličtiny, tak dám 5*. Jinak povedené :)
Jedeme na teambuilding (2023)
Dobrá ujetina😁
Problém tří těles (2024) (seriál)
Zvláštní
Nebýt angličtiny, tak dám 5*. Jinak povedené :)
Dobrá ujetina😁
Zvláštní