Recenze (87)
Tatér z Osvětimi (2024) (seriál)
Nebýt angličtiny, tak dám 5*. Jinak povedené :)
Jedeme na teambuilding (2023)
Dobrá ujetina😁
Problém tří těles (2024) (seriál)
Zvláštní
The Burning Girls (2023) (seriál)
Konec úplný mindfuck 👍super
Můžem i s mužem (2023)
Vydržela jsem asi pět minut .. Nějaké věci by asi fakt měli zůstat v divadle..
Knižní klub zabijáků (2023)
Vydržela jsem asi 15 minut.. Nesympatické obsazení, všichni mluví rádoby cool a sprostě. Asi jsem moc stará a už nejsem cílovka, ale je tohle fakt ne..
Habovřesky (2016) (pořad)
Výplach mozku...
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Jedním slovem - skvělý! :)
Půlnoční klub (2022) (seriál)
Nebýt těch láskyplných emotivních řečí, tak by to jinak bylo o něco lepší .. Stopy hrůzy jsem četla, konkrétně tenhle díl.. Ale není to ono.. Asi.. Nevím..
Bedna na prachy (2022)
Pár věcí si z toho člověk vezme... Ale pak tam jsou chvíle, kdy poslouchat ufňukanou manželku, která kupuje blbosti a pak si stěžuje, že neví jak by si mohla dovolit jiné auto, kdyby se jí rozbilo, je na mě trošku na hlavu... .. Američani..